Christina Hansen CPH

Handelsbetingelser

Ved handel på denne hjemmeside accepterer du nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler hos os.

Har du spørgsmål?

Det er vores største interesse at du kan have fuldstændig tillid til at handle i vores net-shop og som udgangspunkt kan du forvente samme service som i de mange butikker, der forhandler vores produkter. Har du spørgsmål til nedenstående handelsbetingelser er du altid velkommen til at kontakte os.

1. Køb af varer

Når du har udvalgt de varer du ønsker og har placeret dem i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige informationer så som navn, adresse og betalingsinformationer. Når bestillingen er gennemført, vil du modtage en bekræftelse af din bestilling pr. e-mail. Hvis du har yderligere spørgsmål angående køb af varer hos os eller ønsker personlig betjening og vejledning, så er du meget velkommen til at kontakte os på telefon 61 660 660 alle hverdage mellem kl. 9.00 og 15.00, fredag mellem 9.00 og 12.00, eller skrive til info@christinahansencph.com, så står vi klar til at hjælpe dig. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

2. Ordrebekræftelse

Du modtager en ordrebekræftelse på mail straks efter du har afgivet din bestilling. Mangler du en kopi af din ordrebekræftelse da send os en mail til info@christinahansencph.com. Vi besvarer normalt mails indenfor 24 timer i hverdagene.

3. Betaling

Du betaler med Dankort, Visa, Mastercard, American Express eller JCB via Bambora Online ePay. Der tages ikke kortgebyr ved betaling på christinahansencph.dk. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager. Alle priser er angivet i DKK og er inklusiv 25 % moms. Priserne er dagspriser.

Der tages forbehold for trykfejl, tastefejl og udsolgte varer.

4. Sikkerhed

Sikkerheden i vores netbutik er i top, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Med andre ord, er det kun Bambora Online ePay, der har adgang til dine kortdata. Hverken Woodland Wonders eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data, der udveksles ved køb.

5. Leveringsbetingelser

Fragt op til 20 kg Ordrer under 399 kr. inkl. moms Ordrer over 399 kr. inkl. moms
GLS levering til DK pakkeshop 39 kr. inkl. moms 0 kr.
GLS levering til DK privatadresse 49 inkl. moms 49 inkl. moms

Europa

Øvrige lande i EU 78,75 inkl. moms 78,75 inkl. moms
Island 250 inkl. moms 250 inkl. moms

Ved forsendelser over 20 kg kontaktes vores salgsafdeling på tlf. 61 660 660.

Alle ordrer leveres indenfor 2–3 hverdage. Der må dog påregnes lidt længere leveringstid i forbindelse med helligdage og ferieperioder. Vi sender alle forsendelser med GLS. Dette gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og du bedes kontrollere pakkens indhold ved modtagelse. Er pakken og/eller indholdet beskadiget når du modtager det, bør du anmelde det til os med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen. Er pakken synligt beskadiget, skal du nægte modtagelse af pakken. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.

6. Tilfredshedsgaranti

Hvis du ikke er tilfreds med et produkt, som du har købt på www.christinahansencph.dk, kan du returnere det produkt, du har købt, og få pengene tilbage.

Sådan gør du:

Returner varen inden for 14 dage
Pak produktet ned i den oprindelige emballage
Vedlæg din kvittering
Indsend produktet i den oprindelige emballage sammen med kvittering og send til:

Christina Hansen Copenhagen ApS
Vældegårdsvej 6
2820 Gentofte

Hvis du ønsker at gøre brug af din returret, erstatter vi det beløb, du har betalt for produktet. Vi tilbagefører købsprisen inkl. moms tilbage til det betalingskort, du har anvendt. Vi erstatter dog ikke omkostninger til returfragt, medmindre der har været tale om en fejl fra vores side.

Ombytninger
Vores returcenter kan desværre ikke behandle ombytninger. Hvis du har fundet et andet produkt i vores shop, som du hellere vil prøve i stedet for det, som du først har bestilt, så returner det oprindelige produkt og afgiv en ny ordre. Vi sender en mail til dig så snart vi har behandlet din returnering.

Varens stand, når du sender den retur
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette dog kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand, som da du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du har anvendt varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen har forringet varens salgsværdi væsentligt. Vi vil foretage en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. En evt. værdiforringelse vil blive modregnet i tilbagekøbssummen.

Returnering
Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Christina Hansen Copenhagen ApS
Vældegårdsvej 6
2820 Gentofte

Vi anbefaler, at varen returneres via Post Danmark eller GLS som pakke. På den måde er der mulighed for at spore pakken og dermed fjerne enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til os. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted. Modtagelse af varer der returneres på efterkrav eller sendes uden porto nægtes. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil beløbet blive tilbagebetalt til det oplyste kontonummer.

7. Bekræftelse på modtagelse af returvarer

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

8. Reklamationer

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Reklamationsretten kan dog være begrænset af varens naturlige holdbarhed, se produktets emballage for holdbarhed. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Hvis du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte butikken, hvor det er købt. Reklamationen skal altid rettes til butikken, medmindre andet er aftalt ved købet. Er varen købt via christinahansencph.dk, skal du kontakte os, hvor du vil blive informeret om, hvordan reklamationen skal håndteres.

Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt os venligst på tlf. 61 660 660 eller info@christinahansencph.com. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) retur-fragtomkostninger.

Christina Hansen Copenhagen ApS
Vældegårdsvej 6
2820 Gentofte

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, uden porto eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine rimelige retur-fragtomkostninger.

Er pakken og/eller indholdet beskadiget når du modtager det, bør du anmelde det til os med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen. Er pakken synligt beskadiget, skal du nægte modtagelse af pakken. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres.

9. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på telefon: 61 660 660 eller skriv en besked til os. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr

 

Christina Hansen Copenhagen ApS
Vældegårdsvej 6
2820 Gentofte
CVR 33032339

 

Handelsbetingelserne er opdateret 30.5.2018

 

  TOP

260614

Spar 10% på din første ordre

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat på din første ordre samt eksklusive nyheder, information om nye produkter, blogindlæg, tips og meget mere.